Wednesday, November 3, 2010
Sunday, October 24, 2010
HARRAZ DISERANG DEMAM PANAS.....
Salam....
Rasenya hari ini baru ada mood untuk start menulis..walau mood n ati ni masih xkeruan..ssh ati pikirkan keadaan Harraz..acc, Harraz warded 13 Oktober yang lepas slps kami jumpa pakar di Klinik Kanak-Kanak Annur, Bangi...Dr.R (Siti Arbaiyah)...masa tu suhu badan Harraz hampir cecah 40' ...n bayangkan lah ati ummi ni mcm mana....demi kebaikan Harraz kami ikut saje apa yang Dr akan buat asalakan Harraz cepat sihat (waktu tu pantang xhabis lagi.....terpaksa lupakan bertungku...hanya mampu pakai barut jer)..
Rasenya hari ini baru ada mood untuk start menulis..walau mood n ati ni masih xkeruan..ssh ati pikirkan keadaan Harraz..acc, Harraz warded 13 Oktober yang lepas slps kami jumpa pakar di Klinik Kanak-Kanak Annur, Bangi...Dr.R (Siti Arbaiyah)...masa tu suhu badan Harraz hampir cecah 40' ...n bayangkan lah ati ummi ni mcm mana....demi kebaikan Harraz kami ikut saje apa yang Dr akan buat asalakan Harraz cepat sihat (waktu tu pantang xhabis lagi.....terpaksa lupakan bertungku...hanya mampu pakai barut jer)..
(sedey sgt2 bila tgk keadaan Harraz waktu ni )
![]() |
| Add caption |
Masa Dr.R amik darah tu sayu je rasa ati..Alhamdulillah Harraz sangat baik..walau Dr R perlu amik masa untuk cari urat (kecik sangat..ssh nak cari) tapi die still bagi 'kijesama..sewaktu Dr masukkan jarum tu..hny bunyi...'hek..hek...n trus diam..seakan relakan Dr buat apa saje untuk dirinya....pastu Dr stat masukkan air....masa tu lagi rasa sebak yang xtahan...lbh lagi bila Abg Haykal cakap...'Ummi pegang tangan abg yer...pegang kuat2..sian adik..seolah Haykal tahu perasaan ummi masa tu...kalaulah sakit tu blh di 'pass' biar ummi jadi galang gantinya....pas dah sudah semua tu..kami pun makan..(dari pagi - lah jam 2.00pm..kami xmakan)..pastu hubby balik amik baju kami bertiga n amik gl d opis nyer..pas Harraz n Haykal tdo...ummi pun nak tdo tak blh (breast dah penuh susu..tgu hubby dtg bawak pam...baju habis basah dek susu yang tumpah..)ape ke lagi amek gambo ank2 yang lena diulit mimpi..
bile ank2 tdo blh la layan tv n still tgu hubi..kol 630 baru sampai..Haykal n Harraz dah bangun pun.sblm tu layan je lah Haykal yang sememang nyer suke berposing...Layan...
(Harraz dah xlarat..tapi Haykal nak jgk posing ngan adik)
(Haykal dah bosan..)
(boring nyer..cepatlah Walid dtg..bwk sus n kitkat)
Wednesday, September 29, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)







